Standhouders

Beste Standhouder,

A&K Events organiseert in 2015 een 2-tal evenementen. Naast het bekende BRAPOP (13 en 14 mei) organiseren wij voor de derde keer het evenement springtime. Dit evenement vindt dit jaar plaats op 5 mei en blijkt na het succes van vorig jaar ook een schot in de roos.

De 2 evenementen hebben dezelfde insteek en zijn een mix van muziek, dans, demonstraties en markt. Voor meer informatie over het  evenement kunt u op de hoofdpagina klikken op de naam van het evenement.

Voor deze evenementen is het mogelijk een kraam van 4 meter of een grondplaats te huren. Eventueel kunt u ook voordelig een tent huren (Bel of mail ons voor de mogelijkheden).

Prijzen non food (food op aanvraag):

Springtime 5-5-15

Van 12:00 tot max 19:00 uur.

Marktkraam 4 meter € 55,00 ex btw) per dag

Grondplaats € 10,00 (ex. btw) per meter.

Particulieren/hobbyisten/verenigingen en stichtingen betalen € 37,50 (inclusief btw) per kraam en € 6,50 (incl btw) per meter.

Indien u stroom nodig heeft dan is dit mogelijk, kosten € 15,00. (Dit tarief geldt niet voor attracties en food verkopers).

Brapop 13 en 14mei 2015

13 mei 2015 Avondmarkt van 18:00 tot 22:00 uur

Marktkraam 4 meter € 27,50 (ex btw), Grondplaats € 5,00 (ex. btw) per meter.
Particulieren/hobbyisten/verenigingen en stichtingen betalen € 20,00 (inclusief btw) per kraam en € 4,00 (incl btw) per meter.

14 mei 2014 (Hemelvaartsdag) van 11:00 tot 18:00 uur
Marktkraam 4 meter € 60,00 (ex btw) per dag
Grondplaats € 11,50 (ex. btw) per meter.

Particulieren/hobbyisten/verenigingen en stichtingen betalen € 40,00 (inclusief btw) per kraam en € 7,50 (incl btw) per meter.

Bij reserveringen binnen 10 dagen voor aanvang evenement worden de staangelden met 25% verhoogd.

Indien u stroom nodig heeft dan is dit mogelijk, kosten € 15,00. (Dit tarief geldt niet voor attracties en food verkopers)

Wat doen wij zoal om onze evenementen te promoten:

  • Voorafgaand aan het evenement wordt er een uitgebreid artikel geschreven over het evenement. Deze komt altijd in de weekkranten zoals stedendriehoek, Apeldoorns stadsblad en vaassens weekblad. De kranten worden bezorgd in Apeldoorn Deventer  Zutphen en omstreken.
  • Een eigen site en we drukken posters en flyers voorafgaand aan ieder evenement en we benaderen de regiokrant
    (stentor) voor het plaatsen van een artikel.
  • Aanmelding bij diverse websites zoals vvv, uitzinnig, apeldoorndirect en eropuit en natuurlijk social media
  • Veel informatie over de evenementen via facebook

Kortom er wordt voldoende reclame gemaakt zodat we goed bezocht worden.

Wilt u meer informatie dan kunt u contact met ons opnemen, zie hiervoor de contactgegevens.
Als u een kraam wilt huren kunt u dit doen door middel van inschrijving via een volledig ingevuld inschrijfformulier via het digitale inschrijfformulier aan uw rechterkant.

Na inschrijving ontvangt u van ons een factuur. Betalingen dienen binnen 10 dagen na ontvangst van de factuur bijgeschreven te staan op rekeningnummer NL27ABNA0597517746 t.n.v. A&K verhuur en evenementenverzorging.

Bij inschrijvingen binnen 10 dagen voor aanvang evenement geldt dat het bedrag direct dient te worden overgemaakt. Als u zich ingeschreven heeft en wij hebben uw betaling ontvangen dan ontvangt u van ons een bevestiging. Er kan niet op de markt zelf betaald worden. Indien wij uw betaling niet tijdig hebben ontvangen heeft u geen recht op een plek.
De ontvangen bevestiging dient u bij zich te hebben op de dag van het evenement Bij aankomst op het evenement dient u zich bij de organisatie te melden. Twee uur voor aanvang van het evenement kunt u het terrein op om uw goederen uit te laden. U dient uw goederen direct uit te laden en voordat u uw kraam inricht uw vervoermiddel te verwijderen van het terrein. Uiterlijk een uur voor aanvang van het evenement dienen alle voertuigen (ook aanhangwagens) van het terrein af te zijn.

REGLEMENT.
1. In principe kan iedere ondernemer, particulier of vereniging een kraam huren (tegen het geldende huurtarief) om hun producten en diensten te verkopen of te exposeren.

2. Het verkopen en tentoonstellen van rommelmarktspullen, oude of nieuwe wapens, alsmede onderdelen ervan is niet toegestaan.

3. Verkopen of terhandstelling van dranken of spijzen is zonder schriftelijke toestemming van de organisatie niet toegestaan.

4. Huurders/sters en bezoekers kunnen de organisatoren nimmer aansprakelijk stellen voor welke geleden schade dan ook (het deelnemen en bezoeken is voor eigen risico).

5. Alle kramen dienen uiterlijk om een half uur voor aanvang ingericht te zijn. Een uur voor aanvang evenement dienen alle voertuigen van het terrein af te zijn. De kraam dient heel en schoon achtergelaten te worden. Bij gebreken aan de kramen worden er reparatie en/of schoonmaakkosten in rekening gebracht. Achterlaten van overtollige goederen is niet toegestaan.

6. Zonder toestemming van de organisatie, mag door deelnemers, geen reclame, publiciteit of propaganda over de evenementen gemaakt worden.

7. De organisatie kan in het belang van de organisatie deelnemers weigeren zonder nadere uitleg van de redenen.

8. Voor belangstellende deelnemers met een eigen verkoop- of expositiewagen zijn er grondplaatsen te huur. Dit in overleg met de organisatie.

9. Iedereen, die zich niet gedraagt volgens wettelijke normen of dit reglement, kan direct van het evenemententerrein worden verwijderd zonder restitutie van kraamhuur.

10.Eventuele elektriciteit die benodigd is bij de kraam of plaats dient bij aanmelding opgegeven te worden, daar improviseren op de dag van het evenement zelf niet meer mogelijk is. U dient zelf uw haspels en stekkerdozen mee te nemen.

11.Door ondertekening van het inschrijfformulier, of door het versturen van het digitale inschrijfformulier, stemt de deelnemer in met bovenstaande regels en zal de marktkraam niet voortijdig verlaten worden. .

Heeft u hier nog vragen over dan kunt u contact opnemen met de organisatie.